OOTD: Pink Barts all over


Hi guys, how are you?
Today I wore a super funny outfit, on my opinion. This pink bart jumper totally makes the outfit, love it. I wasn't sure about what colours get: the yellow or the pink, I opted for the pink one and I couldn't be happier with my choice. The best part is that it was only 13€ for such a nice quality good looking sweater... WHAT??
Combined with this socks that have Meow written on them... I really enjoyed the result, it makes me happy.
Hope you enjoy it too.

---

Olá pessoal, como estão?
Hoje eu usei uma roupa de super engraçada, na minha opinião. Esta camisola cheia de Barts cor de rosa faz totalmente o conjunto, adoro. Eu não tinha certeza acerca de qual das cores comprar: o amarelo ou o rosa, optei pelo rosa e eu não poderia estar mais feliz com a minha escolha. A melhor parte é que ela foi apenas 13 € por uma camisola de qualidade tão bonita ... QUÊ ??
Combinado com esta meias que dizem Meow ... Eu gostei mesmo do resultado, faz-me feliz.
Espero que vocês gostem também.







Shirt: here
Jumper: here
Shorts: here
Sunglasses: here
Socks: Primark
Shoes: here


XO, Fashionalatic