What lies behind my mirror


Hi guys, how are you?
Today I'm showing you where I keep the most part of my jewelry (except the bracelets).
This piece of furniture is basically a mirror over a door, and when you open the door, find a jewelry holder behind it. I got it this Christmas and I loved it. It is perfect for every person that, like me, has a lot of jewelry. Here I can store my necklaces, rings and earrings, which, as you can tell is the piece of jewelry I have the least, and most of them were gifts because I don't tend to wear earrings regularly.
Hope you enjoy it.

----

Olá pessoal, como estão?
Hoje eu vou mostrar-vos onde guardo a maior parte da minha joalharia (exceto as pulseiras).
Esta peça de mobiliário é basicamente um espelho sobre uma porta, e quando vocês abrem a porta, encontram um guarda jóias por trás deste. Recebi-o este Natal e adorei. É perfeito para todas as pessoas que, como eu, têm bastante joalharia. Aqui eu posso guardar os meus colares, anéis e brincos, que, tal como vocês podem ver, é a peça de joalharia que tenho em menos quantidade, e a maioria deles foram presentes, pois eu não costumo usar brincos regularmente.
Espero que gostem.