New in: OPI set


Hi guys, how are you?
Today I'm showing you a recent purchase I made a few days ago.
I went to Sephora because I wanted a new nail polish to stop biting my nails (Yeah, I struggle with that since... forever!) because when I have my nails painted I don't bite them and I also wanted some new colours.
Luckily I found this amazing set on sale from OPI, which is one of my favourite nail polish brands... Except for the blue one, the rest of the colours aren't exactly my cup of tea, but I thought they would be interesting for Spring and Summer and it's always good to step out of our comfort zone and try new stuff.
Hope you enjoy it.

----

Olá pessoal, como estão?
Hoje eu venho mostrar-vos uma compra recente que fiz há alguns dias.
Fui à Sephora, porque eu queria uma verniz novo para parar de roer as unhas (Sim, eu luto contra isto desde ... sempre!), porque quando  tenho as unhas pintadas não tendo a mordê-las e também queria algumas cores novas.
Felizmente encontrei este conjunto incrível à venda da OPI, que é uma das minhas marcas de vernizes favoritas... Tirando o azul, o resto das cores não são exatamente o meu usual, mas eu pensei que seria interessante para a Primavera e Verão e é sempre bom sair da nossa zona de conforto e experimentar coisas novas.
Espero que gostem.




x, Zazu