New in: Personalized goodies from Snapmade


Hi guys, how are you?
Today I'm sharing with you this awesome online store called Snapmade,where you can buy their awesome products or customize your own. That's what I did, I personalized a t-shirt and a watch.
For the t-shirt I wanted a Metallica t-shirt for the longest time and I opted for the cover of my favourite album from them. For the watch I put the moon as background of a white watch. I already used both of the products and I am really impressed with their quality, especially the watch.
I am definitely going to purchase more products from them. Especially now, for valentine's day, you can get some really nice customized things for you and your lover.
Hope you enjoy it.

----

Olá pessoal, como estão?
Hoje venho compartilhar convosco esta loja on-line fantástica chamada Snapmade, onde vocês podem comprar os produtos que eles têm disponíveis ou personalizar os vossos próprios produtos. Foi isso mesmo que eu fiz, personalizei uma t-shirt e um relógio.
Para a t-shirt, eu queria uma t-shirt dos Metallica há bastante tempo e eu optei pela capa do meu álbum favorito deles. Para o relógio coloquei a lua como pano de fundo de um relógio branco já usei ambos os produtos e estou realmente impressionado com a sua qualidade, especialmente o relógio.
Vou, definitivamente comprar mais produtos deles. Especialmente agora, para Dia dos Namorados, vocês podem adquirir algumas coisas personalizadas bastante fofinhas para vocês e os vossos amores.
Espero que gostem.




Get your goodies here
watch: here
t-shirt: here

x, Zazu