OOTD: Butterflies and hurricanes


Hi guys, how are you?
Today I'm sharing a new outfit with you, and this is a quite fun outfit on my opinion.
First of all, this awesome sweater, I love everything about it, from the colour to the butterflies and the distressed details are the final touch that make it perfect. Combined it with this awesome denim jacket and my trusty disco pants with some black boots since the top part was so bold. Finished it off with my lovely lilac backpack.
Hope you enjoy the look.

----

Oi pessoal, como estão?
Hoje estou a compartilhar convosco um novo conjunto, e este é um look bem divertido na minha opinião.
Antes demais, esta camisola incrível, eu adoro tudo nela, desde a cor às borboletas, e os detalhes rasgados são o toque final que a tornam perfeita. Combinei-a com este casaco de ganga brutal e minhas disco pants com umas botas pretas já que a parte de cima estava tão ousada. Terminei com a minha mochila lilás que eu tanto adoro.
Espero que gostem do look.









Jumper: here
Jacket (On sale): here
Boots: River Island
Sunglasses: Forever 21

x, Zazu