OOTD: Green coat to go


Hi guys, how are you?
As I told you on the last post, I am showing you some new pieces I recently got. It is this amazing coat, I love everything about it. First of all its length, it is long but not too long for my short legs. Secondly its colour... I love this green colour on me and I haven't even noticed that yet.
Combined it with this LBD I bought some time ago from River Island and this amazing platforms to elongate my figure.
Hope you enjoy the look.

----

Olá pessoal, como estão?
Como vos disse no último post, estou a mostrar-vos algumas novas peças que recebi recentemente. É este sobretudo brutal, eu adoro tudo nele. Em primeiro  lugar, o seu comprimento, é comprido mas não demasiado comprido para as minhas pernas curtas. Em segundo lugar a cor ... Eu adoro este tom de verde em mim e ainda nem me tinha apercebido disso.
Combinei-o com este LBD eu comprei há algum tempo na River Island e umas plataformas para alongar a minha figura.
Espero que gostem do look.









Coat: here
Dress: River Island
Platforms: Boohoo
Hat: here


x, Zazu