OOTD: Oh dear black colour


Hi guys, how are you?
Today I bring you a casual simple outfit I wore on a regular day at university.
Now I have exams at university, so keeping myself warm and comfortable are my priorities in terms of outfits, and this look is all that. Although I was playing around with different textures this outfit became a typical all black outfit, so added it a grey hat to contrast with the rest of the outfit.
Also received some orders today whose items I am going to style on the next days and take some photos to show you.
Hope you enjoy the look.

----

Olá pessoal, como estão?
Hoje trago-vos um conjunto bem simples e casual que eu uso num dia típico na universidade.
Agora tenho exames na universidade, por isso manter-me quente e confortável são as minhas prioridades em termos de conjuntos, e este look é tudo isto. Embora eu estivesse a conjugar diferentes texturas o conjunto acabou por se tornar o típico all black outfit, então  adicionei um chapéu cinza, para contrastar com o resto da roupa.
Também recebi algumas encomendas hoje, cujos itens vou conjugar nos próximos dias e tirar umas fotos para vos mostrar.
Espero que gostem do look.







Trench coat: here
Faux leather pants: Pull and Bear 
Shoes: similar here 
Choker: Claire's 
Hat: Primark


x, Zazu.