OOTD: There's still life on earth


Hi guys, how are you?
Today I bring you another look featuring my camel coat. I find myself reaching a lot for it, not only because of its basic colour but also because I feel super warm inside it. 
Lately I've been more inspired to create boho inspired looks, as you can tell by the combination between this dress and the knee high boots. Also wore my cozy tights to keep my legs warm. 
Hope you enjoy the look.

----

Olá pessoal, como estão?
Hoje trago-vos um outro look que incorpora o meu casaco camel. Dou por mim a usá-lo bastante não só por causa de sua cor básica mas também porque me sinto super quentinha dentro dele.
Ultimamente tenho-me sentido mais inspirada para criar looks com inspiração boho, tal como vocês podem ver através da combinação entre este vestido e estas botas de cano alto. Também usei as minhas cozy tights para manter as minhas pernas quentes.
Espero que gostem do look.







Dress: H&M, similar here
Coat: here
Hat: here
Bag: Primark, similar here

x, Fashionalatic.