OOTD: Always false fur coat


Hi guys, how are you?
I am now starting a new journey. Started an internship in February that will last until the end of July, so I will be posting early in the morning before going to work, which will be around 8am GMT, because I will be coming home late and very tired, so I think posting in the morning will be a better option. Let me know what you think about that.
About the outfit, went for something really comfy and cozy with this huge false fur coat and my black mom jeans.
Hope you enjoy the outfit.

----

Olá pessoal, como estão?
Estou agora a começar uma nova etapa. Comecei um estágio em fevereiro que vai durar até o último dia de julho, vou então passar a postar ao início da manhã antes de ir trabalhar, que será por volta das oito horas da manhã, porque vou chegar a casa tarde e provavelmente muito cansada, então acho que na parte da manhã vai ser uma opção melhor. Digam-me a vossa opinião.
Acerca do conjunto, tendi a algo bem confortável e aconchegante com este enorme casaco de pelo falso e as minhas mom jeans pretas.
Espero que gostem do conjunto.









False fur coat: Missguided
Shirt: Forever 21
Mom jeans: Levi's
Belt: vintage
Hat: here
Backpack: similar here

x, Zazu.