OOTD: The white hat


Hi guys, how are you?
As I told you on the last post, I started an internship last week, so I haven't been posting as much as I wanted lately because I am not used to this new quotidian yet. 
About the outfit, mixed the fluffiness of the furry jumper with the shininess of this amazing skirt and a green tartan coat on top of that. On my head is this awesome white hat, I wasn't really sure about it when I bought it but now I am love it.
Hope you enjoy the outfit.

----

Olá pessoal, como estão?
Como vos disse no último post, comecei um estágio na semana passada, então não tenho postado tanto quanto queria nos últimos tempos, porque ainda não estou acostumada a este novo quotidiano.
Acerca da roupa, conjuguei a camisola de malha bem peludinha com o brilho desta saia brutal e um casaco em tartan verde por cima. Na minha cabeça tenho este chapéu branco que eu não tinha certeza se o queria quando o comprei, mas agora estou a adorar.
Espero que gostem do conjunto.










Coat: Pull and Bear
Jumper: here
Skirt: H&M 
Boots: River Island
Rings: Rings and tings and Primark

x, Zazu