OOTD: Black Roses


Hi guys, how are you?
As you can see on this photos, I cut my hair... Have now half of the hair I had before and love it! Now I have a lob that is a bit longer in the front that it is in the back.
I also have black hair now. I love black hair with black clothes, which is what I have been wearing a lot... I just feel super comfortable in black.
Hope you enjoy the outfit.

----

Olá pessoal, como estão?
Como vocês podem ver nestas fotos, cortei o cabelo ... Tenho agora metade do cabelo que tinha antes, mas eu adoro! Agora eu tenho um lob que é um pouco mais comprido à frente do que na parte de trás. 
Eu também tenho cabelo preto agora. Eu adoro o cabelo preto com roupas pretas, que é o que tenho que usado bastante ... Eu sinto-me super confortável em preto.
Espero que gostem do conjunto.








Blazer: Primark
Hat: H&M ( it was a Christmas gift from a friend)
Sweater: H&M
Boots: River Island


x, Zazu