May in my instagram


Hi guys, how are you?
Spring has been gorgeous this month, so you can see a lot of pictures I took of living flowers on my instagram. And the nature is so unique and pretty now, that I forgive all the allergies she gives  to me this time of the year.
And all this empathy for what surrounds me is reflected on my outfits, so this month I wore a lot of flowers and crochet pieces.
Hope you enjoy the look.

----

Olá pessoal, como estão?
A Primavera tem estado linda este mês, sendo assim, vocês podem ver o monte de fotos de flores vivas no meu instagram. E a natureza é tão original e bonita agora, que eu perdôo todas as alergias que ela me dá nesta época do ano.
E toda esta empatia para com o que me rodeia é refletida nas minhas roupas, de modo que este mês usei imensas flores e peças de crochê.
Espero que gostem do look.




x, Zazu