OOTD: Olive is the new camel


Hi guys, how are you?
The weather has been changing a lot through out the day,which is not very pleasant, but we got to work with what we have.
I think one of the best ways to make your outfit work during this days is by layering different textures and fabrics. I started off with some silky shorts and a white long sleeve top from H&M, piece that kept me a bit warm. Paired them with this Mango denim jacket, and I am good to face the wind storm out there (As you can see in the pictures, the wind was trying steal my beloved hat :) ).
Hope you enjoy the look.

----

Olá pessoal, como estão?
O clima tem mudado bastante ao longo do dia, o que não é muito agradável, mas temos que trabalhar com o que temos.
Eu acho que uma das melhores formas de fazer conjuntos para estes dias passa por utilizar diferentes camadas de texturas e tecidos. Comecei com uns calções de seda e um top de manga comprida branca da H&M, peça que me manteve um pouco quente. Conjuguei-os com este casaco de ganga da Mango, que foi excelente para enfrentar a tempestade de vento lá fora (como vocês podem ver nas fotos, o vento estava a tentar roubar o meu adorado chapéu :)).
Espero que gostem do look.









Hat: Boohoo.com
Top, shorts and jewelry: H&M
Jacket: Mango
Sunglasses: here 


x, Zazu