OOTD: Embroidered details


Hi guys, how are you?
Yesterday it was kinda warm around here so I pulled out this incredible loose dress with some embroidered details.
To keep up with the bohemian vibe, combined the dress with this crochet kimono and some lace up sandals. I know this type of sandals isn't the most flattering type of shoes on petite girls like me. but they are so comfortable I don't mind.
Hope you enjoy the look.

----

Olá pessoal, como você estão? Ontem esteve mais ou menos quente por aqui, então eu usei este vestido solto incrível com alguns detalhes bordados. Para se manter a vibração boêmia, combinei o vestido com este quimono em crochet e umas sandálias de atar até ao joelho. Eu sei que este tipo de sandálias não é o tipo de sapatos que melhor fica a raparigas baixinhas como eu. mas eles são tão confortável que eu não me importo. Espero que gostem do look.










Dress: here
Kimono: similar here
Bag: similar here
Hat: Boohoo
Sandals: Marypaz
Jewelry: Vintage and H&M


x, Zazu