OOTD: Green symbolism


Hi guys, how are you?
I have a new favourite colour, the green colour. This colour transfers me such good vibrations, my mind associates it to nature and calm. Beyond that, I think it also looks really good with my new black hair.
So I combined this nice green colour with a monochromatic outfit and some cool accessories.
Hope you enjoy it.

----

Olá pessoal, como estão?
Tenho uma nova cor favorita, a cor verde. Esta cor transmite-me boas vibrações, a minha mente associa esta cor a natureza e tranquilidade. Para além disto, é uma cor que fica bastante bem com o meu cabelo preto.
Então eu combinei esta cor verde com um conjunto monocromático e alguns acessórios divertidos.
Espero que gostem.









Cardigan: H&M
T-shirt: old, similar here
Mom jeans: Topshop
Shoes: Boohoo.com
Belt: Zara
Sunglasses: here

x, Zazu