September Must haves:


Hi guys, how are you?
I am now completely obsessed with this online store called dresslink. 
I have a selection of goodies I love to death and want for myself. To be honest, the best part of the website is the price, everything is super cheap, and the shipping cost is as expensive as 3 dollars for a coat and a blouse I ordered. 
When I get the items I will tell you more about the quality of the items and time they took to come here.

Hope you enjoy my selection.

----

Olá pessoal, como estão?
Neste momento encontro-me completamente obcecada por uma loja online chamada dresslink.
Existe uma enorme variedade de coisinhas que eu adoro e quero muito para mim. Para ser honesta, a melhor parte do site é, sem dúvida,o preço, tudo é super barato e o custo de transporte é tão caro como 3 dólares por um casaco e uma blusa que eu pedi.
Quando receber os itens digo-vos mais acerca qualidade dos itens e do tempo que eles levaram a chegar.

Espero que apreciem a minha selecção.


Sunglasses: 3€, buy it here / Crochet waistcoat: 6€, buy it here / Dress: 6,58€, buy it here



Jumper: 5,84€, buy it here / jumpsuit: 3,94€, buy it here / Nirvana tee: 5,70€, buy it here / Bag: 5,48€, buy it here 


x, Zazu.