OOTD: All white


Hi guys, how are you?
Love dressing myself in white. Combined all white pieces that I wouldn't normally combine, like a crop top over a maxi shirt,but they went well really nicely together. Actually, fashion is all about experiencing new things and new combinations, just having fun with it.
Because of how comfortable this outfit is, it came to be a great choice to go on a date around town, I was able to explore places and walk feeling light and refresh but keeping with my personality.
Hope you enjoy the look.

----

Olá pessoal, tudo bem?
Adoro vestir-me de branco. Combinei todas as peças em branco, e peças que normalmente não combinaria como um crop top por cima de uma camisa maxi, mas acho que acabaram por resultar muito bem. Na verdade, a moda tem tudo a ver com experimentar coisas novas e novas combinações, divertindo-nos com isso.
Devido ao facto de este look ser tão confortável, acabou por ser uma ótima opção para ir a um encontro pela cidade, onde pude explorar lugares e caminhar sentindo-me leve e refrescada, mas mantendo-me fiel à minha personalidade.
Espero que gostem do look.











Maxi shirt: Zara
Crop top: New look
Jeans: Topshop
Boots: Topshop
Hat: H&M 


x, Zazu.