Sephora haul and reviews


Hi guys, how are you?
Today I'm showing you some goodies I bought at Sephora the other day. I went there to get my favourite concealer ever, which is the naked by Urban decay, but got out with more than that.

----

Olá pessoal, tudo bem?
Hoje eu estou a mostrar-vos umas coisinhas que comprei na Sephora no outro dia. Eu fui lá para comprar o meu corretor favorito, que é o naked da Urban decay, mas acabei por sair de lá com mais do que isso.





The lady showed me this lovely eyeshadow palette, which is called Guerlain Ecrin 2 Couleurs Eye Shadow Duo, code 04 two gossip. The first thing that sold me was the sleek metallic gold package wrapped inside a velvet pocket, but what I loved the most were the eyeshadows. There is a metallic gold shimmery eyeshadow and an amazing matte purple.

----

A senhora mostrou-me esta paleta da sombras adorável, com o nome Guerlain Ecrin 2 Couleurs Eye Shadow Duo, código 04 two gossip.  A primeira coisa que eu adorei foi a embalagem em dourado  metalizado envolto dentro de uma bolsa de veludo, mas o que eu mais gostei foram as sombras. Tem uma sombra cintilante dourada metálica e uma sombra mate roxa incrível.



Also got two of the Sephora outrageous rouge extreme liquid lipstick on the colours 01 and 06. Once again, loved the packaging and the colours, 01 is an amazing nude with bits of rose and brown, and 06 is an amazing deep red colour. This is a long-wearing liquid lipstick, so it can be a bit drying, but I put a lip balm underneath and on top of it and I'm good to go.

----

Também trouxe dois batons Sephora outrageous rouge extreme liquid lipstick nas, nas cores 01 e 06. Mais uma vez, apaixonei-me pela embalagem e pelas cores, 01 é um incrível nude acastanhado com pedaços de rosa, e o 06 é ua vermelho escuro lindo. Sendo este um batom líquido de longa duração, ele pode secar um pouco os lábios, mas eu coloquei um bálsamo labial por baixo e em cima dele e problema resolvido.



About the concealer... Got nothing else to say, it is perfect, has an amazing coverage and doesn't crease on my eye wrinkles. 
Also got their micellar water, got the smaller package to try it. It is ok, took off my make up quite well, but I still prefer the bioderma micellar water just because it doesn't have any perfume.

----

Acerca do corretor ... Não tenho nada mais a dizer, é perfeito, tem uma cobertura incrível e não vinca nas minhas rugas dos olhos.
Também trouxe a água micelar, comprei a embalagem mais pequena para experimentar. É boa, retirou a minha maquilhagem bastante bem, mas continuo a prefirir a água micelar da Bioderma apenas devido ao facto desta não ter qualquer perfume.


x, Zazu.