And... I am back!!


Hi guys, how are you?
I haven't been very present around here, and this is why: this 2015 year was a bit insane for me... Started working as an intern at a company which is located 30 km and lots of traffic away from home, while I was finishing my master degree. 
I didn't have much time to do the things I love the most such as being with my family, friends or even blogging, which is one the things I love the most.

The good news is that I just finished my dissertation, so I intend to come back to the blogging world. Also intend to blog a lot more and to create diverse and creative content for you. 2016 will be a great year!

----

Olá pessoal, tudo bem convosco?
Não tenho estado muito presente por aqui, e esta é a razão: o ano de 2015 anos foi de loucos para mim ... Comecei a trabalhar como estagiária numa empresa que fica a cerca de 30 km de casa, enquanto  terminava o mestrado. 
Eu não tive muito tempo para fazer as coisas que eu mais amo, como estar com minha família, amigos ou até mesmo blogar, que é uma das coisas que eu mais adoro fazer.

A boa notícia é que acabei de terminar a tese, então pretendo voltar ao mundo dos blogs. Pretendo também blogar mais e para criar conteúdo mais diversificado e criativo para vocês. 2016 vai ser um ótimo ano!



x, Zazu